Online platební brána dočasně mimo provoz.

Reklamace & vrácení zboží

 Stala se Vám jakákoliv závada na zboží zakoupeném u nás? To nás velmi mrzí, ale nezoufejte, společně to vyřešíme.

!! Lhůta pro reklamaci je 24 měsíců !!

Postup při reklamaci zboží:

  1. Zkontrolujte, zda-li zboží splňuje podmínky pro reklamaci viz. Obchodní podmínky
  2. Zboží pečlivě zabalte, k balíčku přiložte kopii faktury a správně vyplněný formulář pro reklamaci zboží.
  3. Zboží doručte zpět na adresu: Michaela Richter, 5.Května 1558, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61
  4. Náklady na přepravu hradí kupující. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  5. !!! Vrácení je možné pouze přes Českou poštu nebo PPL !!!
  6. Reklamace bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci.

Vrácení zboží

Nevyhovuje Vám z jakéhokoliv důvodu zboží, které jsme Vám zaslali? Nic se neděje, může nám jej do 14 dnů zaslat zpět a my Vám bez zbytečných dotazů vrátíme Vaše peníze.

 

Postup při vrácení zboží:

  1. Zkontrolujte, zda-li zboží splňuje podmínky pro vrácení viz. Obchodní podmínky
  2. Zboží pečlivě zabalte, k balíčku přiložte kopii faktury a správně vyplněný formulář pro vrácení zboží.
  3. Zboží doručte zpět na adresu: Michaela Richter. 5 Května 1558, Rožnov pod Radhoštěm, 75661
  4. Náklady na přepravu hradí kupující.
  5. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
  6. !!! Vrácení je možné pouze přes Českou poštu nebo PPL !!!
  7. Peníze Vám vrátíme na bankovní účet nejpozději do 14 dnů odstoupení od smlouvy.